30 augusti 2007

Haggis är både kul och gott

Då var det färdigsemestrat för i år.... Ullared och en bussresa till Skottland.

Jag läste Ian Rankin på bussen för att komma i form, köpte även en karta över Skottland, så att jag vet var DS Siobhan Clarke och DI John Rebus håller till..
Jag var 200 meter från The Oxford Bar i Edinburgh men missade den helt. Rebus rocks... undviker TV-serien... vill inte se något avsnitt som baseras på en bok jag inte läst, sett ett avsnitt dock: Fallen...bra... vill se mer men... hmmm??

Spelar in dem... vi får se...

Var och såg Edinburgh Military Tattoo... De gårn´te av för hacker de inte...

Haggis är gott, whiskey och Cranachan, hallongodis är gott.... Skottar är dessutom djävligt trevliga, vill gärna bli en skotte ... i mitt nästa liv alltså!!! GUD!! Kan du ordna det???

Men det är dyrt i Skottland, dvs utanför Sverige är allt dyrt, sketdyrt

Fick influensa i Skottland, sambon blev sjuk först sedan har jag... legat i vånda med svettningar, huvud- och ledvärk samt snarkat som fan i två veckor nu..

Men till Skottland vill jag gärna igen, och igen och igen... Nu är det för sent... men vad hette hon som sjöng.."Happy Birthday".. Clare Grogan, en punkbrallis från 80-talets början som satte mitt hjärta i brand, henne skulle man vara gift med...

"Öhh Clare ska vi ta och supa till lite och kanske få oss lite haggis som tilltugg.”

"Yes my little darling" skulle Clare säga då..

Då skulle man må gott!!!

Finns det fortfarande hopp??

Pleeeeeeeeease!!!

De mest populära texterna